Susy funderar vidare

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Susy - 17 oktober 2013 11:12


Ja eller kanske jag ska säga gulnar, för det är fallet idag :)

Vad jag pratar om?

Jo, min röda fot.

Igår började den plötsligt vitna, precis på den tå och den plats där det röda dök upp först, idag är det dock gult, ser ut som när ett blåmärke går bort ungefär.

Annars är foten röd ännu och går här och var mot lila, ser faktiskt ut som jag skulle fått den i kläm eller något sånt, men ja, inte vad jag minns i alla fall.


Igår tassade (så bra det nu går när man haltar) jag försiktigt in till laserkvinnan igen.

Jag sa försiktigt hej när jag kom in  och det kom inget morr så jag vågade mig hela vägen in :)

Hon fortsatte nu behandlingen där hon så abrupt slutade förra gången och det kändes genast mjukare i foten.

Idag kan jag böja på tårna igen :)

Tack så himla mycket, börjar kännas som min fot igen liksom...fast den är lite väl färgglad och svullen ännu då...

Laser är bra skit det :)


Inser dock att jag antagligen får gå på begravning i gympadojor i helgen, men ja, som någon sa igår:

Det är ju inte med fötterna man sörjer.


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards