Susy funderar vidare

Alla inlägg under april 2020

Av Susy - 16 april 2020 17:05


Jag är lätt trött på saker omkring mig just nu, jag blir galen!!!

För det första så tar det sig in myror i mitt hus!!!

Vilket har hänt många gånger tidigare, men jag fick slut på det förra året när jag täppte för hålen där de kom in, vilket jag gjorde på nytt i år när de kom in ändå   

Men inga hjälpte det inga   

De kommer in ändå och jag har ingen aning om var!!!

Jag har försökt täcka för där jag trodde de kom in, men inga hjälpte det inga   

Så nu dammsuger jag upp myrorna, till min katts förskräckelse...


Sen då till råga på allt så har jag nästan stopp i köksavloppet, vilket jag ju haft tidigare, men just nu är det mycket trångt i hålet liksom   


Men liksom, det är ju ändå vår och idag så var det för varmt att gå med dunjacka på promenaden...i alla fall i lä   

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards