Susy funderar vidare

Alla inlägg under september 2020

Av Susy - 28 september 2020 09:24


Det blir en blogg till den här månaden, konstigt men sant :)

Det var nog mest för att det var tomt i stapeln över gamla bloggar så jag hade inget att läsa idag,

men det är ju bra att skriva blogg oftare än en gång i månaden tycker jag :)


Jag kan ju berätta att jag får ett kylskåp till andra huset om några timmar :)

Det är ju jättebra ju och jag är så förvånad att jag hittade en med bara ett kylskåp och som var någorlunda i höjden jag behövde :)

Det börjar lösa sig vid andra huset, nu är det bara röjet kvar liksom, vilket tar en himla tid, men det ska gå!

Nu ska jag inte göra så mycket grejer till så det borde funka med orken och sånt.

Sen är det flytten som ska göras också, men det ska väl lösa sig med det också :)

Av Susy - 10 september 2020 09:12


Ja det är jag som ska skärpa mig och skriva flera bloggar i månaden tycker jag, men månaden går och jag har inte skrivit mer än en blogg!

Nåja, får väl vara nöjd med det då   


Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om idag, fick en rysligt bra blogg i huvudet när jag var ut och gick häromdan, men den har jag glömt igen...det är inte lätt när det är svårt liksom.


Nåja, det är väl inte många  som läser mina bloggar numera så jag skriver väl när jag orkar och har lust då  och just nu orkar jag inte fortsätta skriva   

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards