Susy funderar vidare

Alla inlägg under oktober 2014

Av Susy - 20 oktober 2014 09:54


...börja skriva ett inlägg per dag på facebook, det kunde väl inte vara så svårt?

Inte för att det händer så mycket i mitt liv, men liksom ändå...

Men så inträffade det att min kära katt, Hans, blev sämre.

Han blev så dålig att han knappt orkade göra något alls :(

Till slut, för en vecka sen, så blev det hans sista dag :´(

Det här gjorde att jag inte kom mig för så mycket, jag var bara ledsen hela tiden :(

Jag är ledsen ännu, jag saknar honom otroligt mycket, det är så tomt utan honom :(

Jag ska försöka börja skriva mer på facebook...Hans kommer inte tillbaks vad jag än gör.

Men i mitt hjärta lever han för evigt!


Av Susy - 5 oktober 2014 15:33


Men det är inte så mycket mer ;)

Skämt åsido så är det väl rätt ok med mig, bara jag slipper åka hemifrån.

Just nu är det bara när jag måste till nån läkare som det är måsta på att åka härifrån.

Ja och så var det där med att handla också...

Jag mår inte helt bra, höger sida är inte som den ska, så är det bara.

Den har blivit bättre och det syns inte på mig att jag är sjuk, jag bara är det liksom.

Så kan det vara liksom.


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards