Susy funderar vidare

Alla inlägg under september 2021

Av Susy - 26 september 2021 09:54


Jag har idag tagit bort alla de som var kopplade till mig med låtsas familjeförhållanden  på facebook.

Alltså de är kvar som vänner, men inte som mina familjemedlemmar.


Det var en av dem som fick mig att ta bort dem, hon skrev åter igen något nedsättande om mitt skrivande så jag fick nog.

Jag tänkte när jag skrev det att nu kommer hon nog skriva något igen...och det gjorde hon   

När jag ändå var i farten fick resten också åka iväg.


Sen tog jag bort en "vän" som skrivit så nedvärderande saker om det jag skrivit så hon fick ryka.

Jag tänkte behålla henne, men nu fick hon gå...det är måtta på saker jag står ut med.


Idag fick det räcka med allt!


Av Susy - 1 september 2021 09:29


Jag läste den förra bloggen just, skriven för en så där 3 år sen och då hade jag också glömt bort att blogga i augusti.

Precis som i år alltså!

Jag trodde jag skulle börja skriva mera så småningom här, men inte ännu i alla fall.


Jag är rysligt glad att jag får vara hemma idag för jag har varit ut på något i tre dagar i sträck.

Jag började i söndags när jag var och oxfiléfrossade till Soltuna med Tanja, gott och gud så mätt jag blev   

Sen lämnade jag bilen på service i måndags och hämtade den i tisdags, då jag också handlade.

Det är mycket det för en som inte är frisk liksom, så dagen går i lugn och ro, men mycket vila.

Och förmodligen blir det samma sak imorgon också.

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards