Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 11 november 2011

Säkra tecken

Av Susy - 11 november 2011 21:01


Jag konstaterade häromdan i min sjuksäng att det finns säkra tecken på att jag är rejält sjuk:


- Jag stannar hemma från jobb redan från morgonen

- Jag tar värktabletter

- Jag använder värknedsättande salva

- Jag kan inte halsa vatten, bara dricka det i små klunkar

- Jag vill inte äta nånting


Men denna gång är jag faktiskt riktigt orolig:

Jag har tappat lusten för choklad!!!

Jag har provat, det smakade inte gott och jag blev nästan äcklad     

Detta måste gå över,  känner mej ensam, rädd, osäker, exposed utan choklad

 
 
Malin

Malin

11 november 2011 21:23

Krya på dej!! Drick varm svatvinbärssaft med honung det brukar hjälpa massor med c-vitamin. Kram

http://www.bammentildatutti.blogg.se

Susy

11 november 2011 21:27

Tack!
Jag klarar inte av varm svartvinbärssaft efter barndomen, men ser till att få i mej c-vitamin ändå.
Krya på dej själv och kram tillbaks!

 
Ingen bild

Toja

11 november 2011 21:52

Ajaj, DÅLIGT tecken det där med chokladen ;)men känner igen det, sitter med 400 gram smågodis just nu som bara smakar snor och slem:( snuset smakar codetabshosttabletter. Krya på dig!!!

Susy

11 november 2011 21:57

Jag blev nästan rädd faktiskt och nu när du skrev smågodis så påminde du mej om att jag köpte en sån påse igår och jag har inte ens rört den :-O

 
Ingen bild

Sofi

12 november 2011 14:26

Oj stackare! Jag vhar själv legat i feber och kroppsvärk och ett 7jävla halsont sen natten till i måndags och kan tänka mig hur ynklig du känner dig. Jag kan inte minnas när jag varit så sjuk sist,usch! Idag har jag varit och luftat mig, var t om en sväng in till stan men aj aj vad det var tungt. Krya på dig! Vatten och vila. Och så snart du kan,ät! Det hjälper kroppen att återställa sig.

Susy

12 november 2011 18:41

Det var värken som var värst, jag blev mer förkyld efter den försvann, men det känns som en baggis mot den där hemska kroppsvärken!
Jag har ätit fast jag inte velat ha nåt, man blir ju så darrig annars...men det blev inte mycket i gången liksom...och inget är gott!
Krya på dej du också!

 
Ingen bild

Bella

15 november 2011 10:52

Vaaaaaaaaah!!!!! DUNN dunn DUNN dunn (haj musik)

Susy

18 november 2011 16:53

Det har gått över nu, kan äta choklad igen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Fredag 19 april 18:33

  Jag har varit sjuk, riktigt sjuk alltså. Jag började med magsjuka, jag spydde helt plötsligt en morgon och mådde fruktansvärt illa resten av dagen. Jag fortsatte detta i 2 dagar till!!! Jag åt en banan första dagen, andra dagen ett knäckebr...

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards