Susy funderar vidare

Alla inlägg den 23 juni 2016

Av Susy - 23 juni 2016 16:32


Det kan man ju fråga sig när man inte gör det på evigheter!

Jag har egentligen ingen orsak, det har bara inte blivit av.

Kan ju säga att jag inte svarat på mail heller på ett tag.


Jag har visserligen provjobbat 3 dagar i veckan (4 timmar per dag) och sedan har jag klippt gräsmattor, så ja, dagarna har gått ändå.

Måste ju erkänna att jag knappt orkat göra något annat nu, vissa dagar har varit helt dödströtta och jag har bara varit liksom...inget att göra åt.


Men jag var på Fishbait förra helgen i alla fall.

Vi var bara dit på fredagen, för det var då de viktigaste banden spelade för oss (Ammie och jag alltså) och vi var förberedda på att åka på lördagen också, men då spöregnade det så det fick vara.

De hade nog fixat det så man kunde höra på banden under tak, men jag undrar om jag skulle ha orkat då.

Jag orkade alla band i år, på fredagen alltså :)

Ifjol fick vi åka hem efter 4 band, orkade inte med det 5:te då...så jag blir bättre.

Fast jag fick inget gjort varken på lördagen eller söndagen...jag var som sagt var dödstrött då!


Nu har jag provjobbat i två dagar igen och idag fick jag hjälpa till att göra en midsommarstång, dansa och sjunga runt den och sedan äta lunchbuffé med midsommarprägel.

Det är skoj att provjobba :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards