Susy funderar vidare

Alla inlägg den 15 februari 2016

Av Susy - 15 februari 2016 10:06


Ja jag glömmer bort att blogga!

Jag som skrev minst en blogg om dagen tidigare!

Ja ja, jag är ju fortfarande sjuk, trött och sjuk, men ändå liksom...


Jag vet inte om jag har så mycket att berätta heller...har liksom inte hänt så mycket...

Jo men med armen har det hänt grejer, den är mycket rörligare just  nu :)

Sånt gör mig glad!

Men har förståss ont i vänster tumme istället då :(

Har inte gjort något med den, den bara vara sådan en morgon.

Jag kanske var ut och liftade eller något sådant ;)


Jag har fått nya övningar från fysioterapeuten...de är nästan omöjliga att göra!!!

Ja inte för att de är svåra att göra egentligen, men de tar på psyket.

Jag blir liksom helt färdig i hjärnan av att göra dem.

Så jag har fått minska ner antalet gånger jag ska göra dem och ta en övning i gången, annars går det inga alls liksom.

Märkligt alltså.


Men annars har ingenting speciellt hänt.

Dagarna går på i sakta mak och jag med dem liksom.


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards