Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 31 maj 2015

Funderat

Av Susy - 31 maj 2015 19:18


Ja, jag funderar ju hela tiden, men nu verkar  jag ha gjort det lite extra.

Ja alltså om man tänker på att jag inte bloggat på ett tag då.

Det finns egentligen ingen orsak till att jag  inte bloggat, har bara inte blivit liksom.

Eller så har jag glömt bort....

Det gjorde jag innan jag fick stroke också, glömde bort saker, men nu är det värre.

Janå, det har blivit klart bättre....i början mindes jag ingenting och kom inte ens ihåg hur jag skulle säga saker.


Nu minns jag det mesta, men glömmer bort saker emellanåt.

Tack å lov så dyker de upp igen sen senare...och glöms igen...men de dyker upp igen så småningom :)

Och då kanske jag kommer ihåg att skriva upp det! Tjoho eller något :)


Min läkare eller en av dem så var jag till förra måndagen.

Det är alltså två veckor sen imorgon...

Hon hade nog glömt skriva under mitt sjukskrivningsintyg....suck och stön!

Jag är sjukskriven från och med imorgon, men något intyg har jag inte sett ännu.

De har lovat posta det åt mig...när någon skrivit under det...suck och stön...läkaren är inte där så  ofta liksom.

Men jag är ju sjukskriven i alla fall, har glömt hur länge...det var något med september...

Hm...det betyder att jag måste få en annan sorts bidrag.

Från och med den 4 augusti har jag varit sjukskriven i ett år.

Herregud!

Det är länge det...och ännu är jag inte frisk, men fanken så mycket bättre än tidigare i alla fall :)


 
 
AFA Försäkring

AFA Försäkring

1 juni 2015 08:41

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/privatperson/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.
Du kan även kontakta oss via Facebook - https://www.facebook.com/afaforsakring

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Christine
AFA Försäkring

http://www.afaforsakring.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Fredag 19 april 18:33

  Jag har varit sjuk, riktigt sjuk alltså. Jag började med magsjuka, jag spydde helt plötsligt en morgon och mådde fruktansvärt illa resten av dagen. Jag fortsatte detta i 2 dagar till!!! Jag åt en banan första dagen, andra dagen ett knäckebr...

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards