Susy funderar vidare

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Susy - 16 november 2013 14:03


Om jag hade förstått hur dåligt med ork man kan få så skulle jag varit mycket mer tacksam för det jag hade tidigare.

Även under de tröttaste dagarna för så där en 2-3 år sen var de pigga mot de tröttaste nu.

Det är inte bara det att jag är trött, jag är helt slut och helt utan energi när det är som värst.

Det är med knapp nöd att Hans får mat liksom.

Vilar, sover, hänger på fb...livet...hm...


Jag antar att min kropp just nu försöker jobba sig friskare, det brukar vara så när man får alternativvård, men tusan så segt det är när man är nästan helt orkeslös.

Det är liksom en prestation att hämta posten, visserligen har jag en längre sträcka till postlådan, men inte så lång att jag behöver bli helt slut av det.


Nåja, idag kändes det lite bättre så jag tog mig äntligen efter ved och tog även aska ur spisen.

Dog lite emellan, vilade och åt lunch och nu har jag plockat in rentvättade kläder i garderoben!

Det är en klar bedrift, för det var nog månader sen sist :)

Högen var megastor och det skulle inte gått att få dit mera tvätt så nu var det ett måste.

Men nu är jag slut igen, armarna värker speciellt den bråkiga högra, den har nog fått för många "tunga" lyft idag den.


Äsch, kom på att jag inte travat in veden vid spisen ännu....mer att göra...med orken på tork!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards