Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Trött

Av Susy - 11 november 2012 14:43


Oj oj oj, va trött jag varit den här helgen och är det ännu.

Kommer inte alls igång, enerin finns inte alls.

Det finns många saker som borde blivit gjorda, men som inte har rörts över huvudtaget.

Visst var veckan som gått tuff på många olika sätt, men så här trött behöver man väl inte vara??

Ont gör kroppen gör det till på det, men det har den ju gjort länge vid det här laget.

Undrar om man nånsin blir van??


Vinterdäcken var mitt måste, men motivationen att få på dem finns liksom inte när de egentligen inte verkar behövas ännu.

Nåja, det är väl bra att lyssna på kroppen, den har verkligen det jobbigt med allt möjligt just nu, men oj så skönt det skulle vara med lite energi och pigghet....tycker det börjar bli dags.


Till sist:

Grattis på fardag pappa i himlen, skulle du vara här så skulle du få tårta   

Saknar dig!


 
 
Ingen bild

Bella

11 november 2012 19:35

Ta inte slut på dig. För in bil och däck till en mack. Kan inte bli så dyrt... och så kollar de stabiliteten osv...

Susy

12 november 2012 16:22

Nä, det är inte så dyrt, men däremot är det nästan lika jobbigt att baxa in vinterdäcken i bilen (alla får inte rum i trunken) och sedan baxa ut sommardäcken ur bilen när jag kommer hem igen.

 
Ingen bild

eivor.lindstroem@gmail.com

15 november 2012 08:45

Man kan få vårkänslor med mindre:)

Susy

15 november 2012 16:34

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Fredag 19 april 18:33

  Jag har varit sjuk, riktigt sjuk alltså. Jag började med magsjuka, jag spydde helt plötsligt en morgon och mådde fruktansvärt illa resten av dagen. Jag fortsatte detta i 2 dagar till!!! Jag åt en banan första dagen, andra dagen ett knäckebr...

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards