Susy funderar vidare

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Susy - 31 juli 2011 13:11


Ja, jag är medveten om att en och annan som känner mig nu satt eftermiddagskaffet i vrångstrupen, jag ber så mycket om ursäkt, men fick uppslaget på FB efter en diskussion om klippandet av min gräsmatta.


Jag har tidigare sagt att om jag hittar en karl som tycker om att stryka, diska och dammsuga så gifter jag mej, men nu fick jag fler punkter på listan av trevliga fb:are.


K föreslog att kriterierna för en karl åt mej var:

1. Gräsklippning

2. Gräsklippning

3. Gräsklippning

4. Serva gräsklipparen

5. Gräsklippning

6. Gräsklippning

7. Ha maten klar på bordet när jag kommer hem

8. Gräsklippning

9. Snöskottning

10. Gå efter posten

11. Sova


B la sen till att han måste ha båt så jag kommer ut till paradiset när jag vill...och jo, det skulle vara ett stort plus, fast han får inte stanna där. I paradiset vill jag vara ensam, i lugn och ro.


Fast näe, jag har nog ingen drömman egentligen, har det himla bra själv och säger väl som jag brukar:

Om han med stort H, mot förmodan, dyker upp så ska jag ta emot honom, men jag tänker baske mej inte leta efter honom!

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards