Susy funderar vidare

Alla inlägg den 5 april 2018

Av Susy - 5 april 2018 19:00


Det är väl bäst jag kommer med nyheter när jag skriver så sällan igen.


Jag har börjat jobba halvtid på ett dagis i stan.

Det går rätt bra och konstigt nog så har jag nästan lärt mig barnens namn :)

Jag jobbade tisdag-onsdag den här veckan, skulle ju egentligen jobba tisdag och fredag, men jag glömde ta  med mig skattekortet som måste in på tisdagen om jag skulle få lön den här månaden.

Så jag jobbade även på onsdagen och hoppar över fredagen den här veckan.


Igår träffade jag även en från stan för att skriva på ett papper över tjänsten.

Vi träffades utanför en blomsterhandel :)

Vi hade båda slutat för dagen och det här var liksom stället att ses på nu då :)

Tur att jag känner henne från förut.


Så ja, det var nyheterna eller nyheten heter det väl, nu ska jag återgå till att bara vara.



Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards