Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 1 juni 2016

Johnny Depp...eller Hollywood Vampiers var det ju :)

Av Susy - 1 juni 2016 10:15


I måndags var jag till Stockholm med Ann.

Vi hade ett  uppdrag och det gick bra det :)

Vi skulle till Grönan och höra  på Hollywood Vampiers eller ja, vi skulle väl se på Johnny Depp då.


Vi åkte iväg med morgonfärjan och som tur var så hade Ann uppdaterat sig lite granna och visste vad vi skulle ta för åkdon för att ta oss till båten vi skulle sova på.

Jag hade noll koll jag :)

Vi kom så tidigt att det inte var möjligt att checka in ännu, men vi fick lämna våra grejer i ett rum där.

Det var på denna båt vi skulle sova:

 

Eftersom vi visste att det skulle bli svårt att komma in på Grönan sent så åkte vi dit direkt.

Vi åkte med Djurgårdsfärjan och se där, det var första gången för Ann det :)

Den åkte en extra sväng än jag är van vid, men sådant kan man ta!

Sen kom vi då till Grönan och gick in och där var ännu en debut för Ann!

Hon hade aldrig varit dit tidigare :)


Vi var ju där för Johnny Depps skull så det blev liksom inget mera den dagen.

Ingen av oss var intresserad av att åka en massa eller spela en massa så vi bara var...

Och så åt vi en massa skräpmat också :)


Sen, efter en låååååång väntan, började bandet äntligen spela!

Och man såg inte så mycket...man har ju inte direkt längden med sig liksom...

Men vi flyttade på oss och såg lite bättre.

Kan inte påstå att mina foton blev bra så jag tänker inte sätta in något här faktiskt!

Men bandet var bra och de gånger jag såg Johnny  så såg han bra ut :)


Sen åkte vi spårvagn och där såg jag en kille som jag tänkte hälsa på för jag kände honom...trodde jag...eh...

Han var med på Farmen   


Sen var det att gå sista biten till hotellbåten då...

 

...det var en lååååång väg att gå...så skönt att komma fram.


Dagen efter gjorde allt i min kropp ont och nog för att jag brukar ha problem i trappor uppför,  men nu hade jag rejält ont när jag gick nerför också   

Det  är inte lätt och vara sjuk, men det är ändå lättare när man gör något skoj emellanåt också :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Av Susy - 21 november 2023 08:27

  Faktiskt så är det inte vinter förrän den 1 december!!! Och det är inte jul förrän på Lilla Jul (2 december detta år)!!! Kan ni förstå det?     Det är faktiskt så, men inte många som förstår det och till stan ska jag inte åka just nu för ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards